Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

GoodMusic_VS_BadMusic._Error404_LogicNotFound.

-Ναι γεια σας...
-Γυράδικο 'Το ψόφιο Κουνέλι' πείτε μου παρακαλώ. 
-Θα ήθελα να κάνω μια παραγγελία!
-Ναι πείτε μου..
-Το "Αγαπιόμασταν χριστέ μου" θα ήθελα σε πρώτη εκτέλεση...

Είχα που λέτε μια συζήτηση πριν κάποιο καιρό για τη μουσική. Κοντά Μάρτιο ήταν. Ναι νωρίς το θυμήθηκα. Προμπλέμο; Είχα πει θα το γράψω κάποια στιγμή. Ε, τώρα είδα και το Lalaland, που παρεμπίπτοντος είναι πολύ καλή ταινία, οπότε νομίζω πως ήρθε η ώρα της.   


Στην άλλη άκρη του τραπεζιού ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος πίστευε για τον εαυτό του ότι ακούει "καλή μουσική" και με κάθε ευκαιρία, όταν αναφερόταν στη μουσική που ακούει, τόνιζε το γεγονός ότι η μουσική που ακούει είναι η "ελίτ μουσική", και χλεύαζε έμμεσα τις υπόλοιπες. Εδώ να διευκρινίσω ότι τα ακούσματα του ήταν πάνω κάτω ίδια με τα δικά μου. Αν και περιορίζονταν σε αυτά. Τζαζ, ροκ, ρέγγε. 

Για όσους δε ξέρετε, εγώ δε με αρέσει να περιορίζω τις μουσικές μου επιλογές. Θα ακούσω και το Έμεινα εδώ μου, θα ακούσω και το Hearts on Fire μου και το hit the road jack καπάκια. Διασκεδάζω να ανακαλύπτω καινούριες μουσικές. Αλλά είμαι επιλεκτικός όπως πάντα. Από όλα τα είδη αλλά ότι ακούγεται καλά στα αυτιά μου. Ας μη πλατειάζω, άρχισα να πιστεύω ότι γράφω το μουσικό βιογραφικό μου.

Και μπαίνω στο ψητό γιατί κούρασα. Το ακούω μία, λέω μάλλον δε το εννοούσε ακριβώς έτσι. Το ακούω δύο, βρε λες; Εδώ άρχισα να επεξεργάζομαι τα δεδομένα πιο σοβαρά. Ε την τρίτη δεν άντεξα.
-Τι εννοείς κυρά μου καλή μουσική;
Υπάρχει καλή και κακή μουσική;

Και η απάντηση που πήρα ήταν ακόμη πιο απογοητευτική.
"Στο κορμί μου, σα μπλουζάκι, σε φορώ και δε σ' αλλάζω...
Αυτό το θεωρείς καλή μουσική;"

Θα σταθώ σε αυτό. Γιατί η συνέχεια της συζήτησης δεν μας αποφέρει κάτι ενδιαφέρον.
Και με βάση αυτό, θα ήθελα να πω, ότι παρατηρώ την ομαδοποίηση της μουσικής σε καλή και κακή έμμεσα από μεγάλο ποσοστό γνωστών μου σε "Έντεχνο" ή "Ποιότητα" ή "ΚάτιΣεΣτυλΗΜουσικήΜουΚαιΤίποταΆλλο".

Συγγνώμη ρε παιδιά γιατί παίζει εγώ να έχω καταλάβει κάτι λάθος...
Τι είναι η μουσική; Τι σημαίνει μουσική; Γιατί υπάρχει η μουσική;
Η μουσική δεν είναι διασκέδαση;
Δηλαδή αν υπάρχει έστω και ένας ο οποίος διασκεδάζει με κάποια μουσική, αυτή δε θεωρείται ότι έχει κατά κάποιο τρόπο φέρει εις πέρας το σκοπό ύπαρξης της; 
Καλά εγώ θα το κάνω τραγούδι και ας μη το ακούει κανένας. :D

-Πως λένε το χαρτί του Άι Βασίλη;
-Τι σχέση έχει τώρα αυτό;
-Λέγεεε.
-Δεν ξέρω. Χαζομάρα θα πεις τώρα.
-Μίλυ.
-Εξιούζμι;
-Το παλικάρι έγραφε και το χαρτί ο Μίλυ.
-Άτε να χαθείς.

Μπορεί να υπάρχει και συνέχεια.
Πρόλογος>=Κυρίως θέμα.
Έκθεση πως έγραψες 15 μαν;
Εις το επανμπλογγιν.
Until next time.
Be the man you wanna meet out there.


6 σχόλια :

  1. Μαζί σου και εγώ! Ότι μου αρέσει και ότι με κάνει να σκέφτομαι ή να περνάω καλά. Αυτά λατρεύω.
    Τώρα ο καθένας, θα πει ότι θέλει να πει για το οτιδήποτε, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής, το μάθαμε πια!
    Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πεις αυτού του ανθρώπου που καθόταν στην άλλη άκρη του τραπεζιού, ότι καλή μουσική είναι αυτή που ηχεί ευχάριστα στο αφτί του καθενός από εμάς.
    Είτε είναι Νικ Κέιβ, είτε Σακίρα, είτε Παπακωνσταντίνου Θανάσης ή Πάολα!
    Και να του πεις ότι αυτό δεν το λέει καμιά άσχετη, αλλά μια αρτίστα που για δέκα χρόνια είχε καθημερινή δίωρη εκπομπή στα FM.
    Και σε κάθε περίπτωση η μουσική δεν έχει όρια, να του πεις, είπε η αρτίστα!
    Α μα πια με τους μυγιάγγιχτους!

    Με το συμπάθιο αν φαίνομαι εκνευρισμένη, αλλά θυμήθηκα τους φοβερούς καβγάδες που είχα με τη διοίκηση του ραδιοσταθμού που δούλευα, επειδή μου έλεγαν ότι δεν πάει να βάζεις π.χ. Έμερσον, Λέικ εντ Πάλμερ και στο καπάκι Μαντόνα και ότι έτσι ρίχνω το επίπεδο! Άκουσον, άκουσον!
    Και όπως αντιλαμβάνεσαι, μετά, γινόταν της αρτίστας το κάγκελο!
    Χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του τα είπα, του τα είπα... :))).
      Και σίγουρα τα θυμάται. Ούκε ταν.

      Πρέπει να τα σπάει να κάνεις ραδιόφωνοοοοο.
      Ε τους απαράδεκτους. Σα δε ντρέπονται.

      Διαγραφή
    2. Ναι, θα έπρεπε να ντρέπονται και ναι, όντως τα σπάει να κάνει κάποιος εκπομπές! Μόνο που λόγω οικονομικών δυσχερειών έβαλε λουκέτο ο σταθμός κι έμεινα άνεργη! Και εδώ κι ένα περίπου χρόνο σιωπώ!
      Δε βαριέσαι... Ευκαιρία να ξεκουράσω τη φωνή μου!

      Διαγραφή
    3. Α, δεν ήξερα. Κουράγιο.
      Καλή και η σιωπή. Είτε για λίγο είτε για όσο χρειαστεί.

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο