Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Για την Ελλάδα του σήμερα, του αύριο και του χτες...

Συνήθως τέτοιες μέρες δεν έχω χρόνο για σκέψεις, πόσο μάλλον για αναρτήσεις...
Κι όμως έφτασε άλλη μία 28η Οκτωβρίου...
Σε μια Ελλάδα που εξασθενεί...
Μια Ελλάδα που πάει από το κακό στο χειρότερο...
Μια Ελλάδα Ελλήνων και Ξένων...

Μια Ελλάδα Δεξιών και Αριστερών...
Η χώρα της δημοκρατίας, που κατέληξε σε χώρα της διαφθοράς και ακόμα χειρότερα σε χώρα ΠΟΛΙΤΏΝ που ζητάνε κατά το 1/4 του πληθυσμού φασιστικό καθεστώς...
Σε μια χώρα που υπέφερε από τη δικτατορία αρκετά χρόνια...
Δε θα περά, δε θα περάσει ο φασισμός από τη μία...
Αίμα και τιμή, χρυσή αυγή από την άλλη...
Πολεμήσαμε τους Ναζί....
Και τώρα τους βάλαμε στη βουλή...
Τώρα, τρόπος του λέγειν...
Ακούω κάτι απόψεις του στυλ, Μόνο έτσι η Ελλάδα θα πάει μπροστά...
και Ένα πραξικόπημα θα μας σώσει...
Μακάρι η Ελλάδα να μη πάει ποτέ μπροστά, αν αυτό προϋποθέτει να πάψουμε εμείς οι Έλληνες να είμαστε άνθρωποι...

Και τότε θυμάμαι τα μαθήματα ιστορίας... Πόσο περήφανος ένιωθα μικρός...
Όλοι μιλούσαν με μέλι για το ελληνικό έθνος...
Θαυμασμός για τα κατορθώματα των Ελλήνων...
Ελλήνων από όλες τις εποχές ανά τους αιώνες...
Θυμάμαι ευχόμουν να μπορούσα να ζήσω και γω τότε, να κάνω τη πατρίδα μου περήφανη...
Αυτού του είδους η περηφάνια...
Βέβαια όντας μικρός, μου διέφευγαν η κακουχίες και οι βαναυσότητες της τότε κατάστασης...
Και τώρα...
Άσε μη τα συζητάς... 

Ελπίζω οι επόμενοι να νιώθουν εξίσου περήφανοι...
Όχι για μένα... 
Εγώ δε κάνω τίποτα, απλά γράφω μπούρδες μερικά βράδια όταν βαριέμαι...
Ούτε για κανέναν από εμάς...
Καθόμαστε άπραγοι, λες και η λεβεντιά μας εξαφανίστηκε...
Θα μου πεις τι να κάνω βρε φίλε...
Καλή ερώτηση φίλε μου...
Ελπίζω οι επόμενοι να νιώθουν εξίσου περήφανοι...
Αν και βλέπω μια φιλοσοφία εξωστρέφειας...
Για να μην πω προπαγάνδα...
Όσο γράφω μου έρχονται και άλλες σκέψεις στο μυαλό, μάλλον δε θα τελειώσω ποτέ...
Ίσως θα έπρεπε να γράψω βιβλίο...
Ίσως και όχι...
Γκουντ νάιτ κόσμε...!
Κράξε και μετά γράψε γκουντ νάιτ, βλάκα, ε βλάκα...

2 σχόλια :

  1. Απ' τα καλύτερα κείμενα που διάβασα με αφορμή της 28ης Οκτωβρίου!!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -_-! Είναι που έχω να γράψω τόσο καιρό. Μαζεύτηκαν στο μυαλό μου πολλές μπούρδες.
    Thanks anyway! :D
    Την καλησπέρα μου!

    Υ.γ. Omg! i Cant even comment on my own blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο