Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Νέο RealityShow: Real Life!

Για άλλη μια φορά, υπέπεσε στην αντίληψη μου, μια ανοιχτή τηλεόραση! Όλως τυχαίως ήταν αυτή του σπιτιού μου, και έπεσε η ματιά μου πάνω στη διαφήμιση των News... Και όλα αυτά συνέβησαν την ώρα που την έκανα για έξω...
Δυστυχώς πρέπει να περνάω από το σαλόνι κάθε φορά που θέλω να φύγω, και όχι μόνο(Νερό, φαγητό, μπάνιο, και οτιδήποτε εκτός δωματίου οδηγεί σε πέρασμα από το σαλόνι, αφού το σαλόνι βρίσκεται ακριβώς έξω από το δωμάτιο μου... )Όλως τυχαίως!  Μα που βρέθηκε το σαλόνι εκεί πέρα... !Θα μου πεις τι σου έκανε το σαλόνι βρε άνθρωπε; Τίποτα δε μου έκανε το σαλόνι, η τηλεόραση μου έκανε...

Τι έλεγα; Α, ναι...! Για τις ειδήσεις...! Να δεις το ξέχασα... κάτι έλεγε για τη διαφθορά... πριν 10 -15 μέρες... και έλεγα, γράψτο θα το ξεχάσεις, και εδώ εμφανίζεται πάλι  ο πρωταγωνιστής της ζωής μου, η βαρεμάρα... :D

"Η χώρα μας βγαίνει 2ή στον κόσμο σε διαφθορά, μετά την Κροατία η οποία προηγείται, σύμφωνα με...." Κρατάτε γερά Κροάτες ερχόμαστε.... 

Δε ξέρω τι να πω, πια...
Έχω αρχίσει και πιστεύω ότι οι μισοί και πάνω από τους ανθρώπους στη γη βρίσκονται κάτω από το  μισό του μέσου όρου iq...
Οι απλά δεν ασχολούνται...
Ρε μας δουλεύουν;
Δηλαδή μπορούν και μετρούν τη διαφθορά παγκοσμίως και δε κάνουν τίποτα;

Ξέρουν που, πως, που, γιατί και βγάζουν τα ποσοστά για να χαίρονται;
Μου θύμισε ένα έργο που μου είχε προτείνει η αδερφή μου και δεν το έχω δει ακόμα...
Θυμάμαι την περιγραφή της όμως... "Είναι ένα μάτσο πλούσιοι μέσα σε ένα δωμάτιο, και παρακολουθούν τη ζωή κάποιων και παίζουν στοιχήματα πάνω σε αυτή, μέχρι και στο τρόπο που θα φαγωθούν μεταξύ τους...!!!

Έτσι πρέπει να είμαστε και 'μεις... Κάποιοι μας κοιτάνε και γελάνε με τα χάλια μας, ποντάρουν στη βλακεία μας, και στοιχηματίζουν στα πάθη μας... :D! Μπορεί να ψηφίζουν και για το ποιος θα φύγει...! 




Γοδ βλέσσ αμεριψα :D!
Αυτά είχα να πω! Τα λέμε, φίλοι μου!

Πολύ καλησπέρα σας!
Και καλή σκεπτονύχτα σας! :D

4 σχόλια :

  1. Όπως λέει και ο Groucho Marx : "Βρίσκω την τηλεόραση πολύ διαπαιδαγωγική. Όποτε κάποιος την ανοίγει, πάω στο άλλο δωμάτιο και διαβάζω ένα βιβλίο...". Την καλησπέρα μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://images4.fanpop.com/image/photos/23800000/Always-severus-snape-23854963-500-333.jpg
      Καλημέρα! :D

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο