Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Ταξιδεύουμε λοιπόν;



Τα ταξίδια. Πόσο μ’ αρέσουν τα ταξίδια. Με κάνουν και ξεχνώ τα πάντα. Όλα είναι σαν να μπαίνουν σε μια αναμονή, οι υποχρεώσεις, οι αγωνίες, οι σκέψεις που φθείρουν. Και δεν περιμένεις εσύ να γίνει κάτι, αλλά τώρα τα πράγματα περιμένουν να επιστρέψεις εσύ για να συνεχίσουν.
Στα ταξίδια νιώθεις πως ο χρόνος σταματά, ή καλύτερα πως δεν υπάρχει χρόνος. Συνειδητοποιείς πως είναι μία ανθρώπινη επινόηση και αυτός.
Όταν ταξιδεύω νομίζω πως είμαι μία άλλη, αποκολλώμαι από την ιδιότητα μου, προτιμώ να μην κουβαλώ καμιά μαζί μου και τον χαρακτήρα που έχω στη βάση μου, τον πετάω χωρίς ενδοιασμούς και μπαίνω σε μια άλλη ψυχή που δεν έχει όρια, που απολαμβάνει κάθε τι σαν μια ψυχή αθώα και διψασμένη και που καθώς τίποτα δεν την πιέζει, γίνεται μάλλον μια άλλη έκδοση του εαυτού της. Ναι, μόνο έτσι μπορώ να γίνω μια πιο καλή έκδοση του εαυτού μου, ίσως και η καλύτερη. Όταν δεν με περιορίζει τίποτα και κανείς, και όταν περπατώ σε δρόμους που δεν με είδαν ποτέ. Σε δρόμους που δεν θα με ξαναδούν και δεν θα με θυμούνται και που ό, τι κι αν πω θα μπορώ να το πω με μια ελευθερία που θα μου δίνει την επιλογή να μην το πάρω πίσω, γιατί δεν θα χρειάζεται να περιμένω τίποτα. Έτσι θα ’μαι είμαι ο εαυτός μου πιο πολύ από ποτέ. 
Αυτό μ’ αρέσει στα ταξίδια. Δεν έχω κανέναν περιορισμό, καμία απαίτηση και καμία προσδοκία, ό,τι συναντήσω το θεωρώ φυσικό και μπορώ επιτέλους να το απολαύσω. Και αυτή η έλλειψη απαιτήσεων και ορίων διώχνει όλους τους φόβους και τις φοβίες μου. Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι φοβάμαι τα σκυλιά. Είναι χαζό, το ξέρω, αλλά μια κακή εμπειρία μπορεί να σου δημιουργήσει άμυνες ικανές να σου στερήσουν και να σε απομακρύνουν ακόμη και από τις καλύτερες της ζωής σου. Στην πόλη μου βλέπω σκύλο και κάνω 100άρι. Στο ταξίδι μου στη Σαλαμίνα όμως, αφιέρωσα μία ολόκληρη ημέρα μου στο να παίζω με έναν σκυλάκο του δρόμου. Και λυπήθηκα που η μέρα δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο τη θέλησα και όσο το είχα ανάγκη. Γιατί την επομένη δεν τον βρήκα. Σκέφτηκα πως μάλλον θα είχε γνωρίσει πολλούς σαν εμένα, που θα τον αγαπούσαν και μετά θα εξαφανίζονταν. Φαίνεται πως θα είχε βιώσει τόσο πολύ την απόρριψη και την φυγή, που κατέληξε να την επιλέγει συνειδητά.
Και τώρα, στην επιστροφή, που ξαναβλέπω τα ίδια τοπία, τους ίδιους δρόμους απ’ την αντίθετη πια πλευρά τους, λέω να σκεφτώ και απ’ την αντίθετη πλευρά. Έτσι, σχεδόν κρυφά, ενοχικά και με παράπονο ρωτώ τον εαυτό μου γιατί να μην είναι η ζωή μας όλη έτσι; Ιδανική; Και αυτός μού απαντά μέσα από λόγια που έμειναν έντονα χαραγμένα στο νου μου και που κάποιος έχει πει, πως «τα πραγματικά μας αηδιάζουν και τα ιδανικά δεν τα βρίσκουμε». Αυτό είναι το λάθος μας. Το ταξίδι μου νόμιζα πως ήταν ιδανικό. Τελικά ήταν πραγματικό. Ήταν μια ιδανική πραγματικότητα. Εγώ το έκανα να είναι. Ίσως θα πρέπει τώρα κιόλας να αλλάξουμε τρόπο σκέψης, για να αλλάξουμε τρόπο ζωής.

Μπορούμε απλά να κάνουμε τη ζωή μας να μοιάζει με ένα μεγάλο ταξίδι…

Ταξιδεύουμε λοιπόν;

12 σχόλια :

  1. https://www.youtube.com/watch?v=oiRKof--_iI&feature=player_embedded

    προσωπικά ταξίδεψα μαζί σου όπως όταν ταξιδεύω μαγικά και άγνωστα όταν ακούω το παραπάνω τραγούδι...
    "πραγματικά ιδανικά" εμείς τα κάνουμε να είναι...
    και τώρα πια ξέρουμε τον τρόπο... :)
    μακάρι λοιπόν τα ταξίδια μας από εδώ και πέρα να κρύβουν την ιδανική πραγματικότητα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. E-Rose μου σ' ευχαριστώ πολύ, είναι από τις πραγματικά αγαπημένες μου μελωδίες.! :)
    Ας ταξιδέψει ο καθένας στη δική του ιδανική πραγματικότητα, ακόμη κι ας μην ξέρει τη διαδρομή. Όπως λέει και το υπέροχο τραγούδι(http://www.youtube.com/watch?v=upkYQqbrjSc)Who can say where the road goes...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταξιδεύουμε....!! :)
    Μας ξεσήκωσες...εσύ
    ναι εσύ!
    εσύ μας ταξίδεψες....!(πέρα απο τη Σαλαμίνα..)


    ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταξιδεύουμε μαζί λοιπόν!!

      Εγώ σ'ευχαριστώ, άγνωστέ συνταξιδιώτη μου!
      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=JoDOER7d7Bw

    Όντως τα ταξίδια βοηθούν στο να ξεφύγεις από την καθημερινότητα, εκτός αν τα ταξίδια είναι η καθημερινότητα σου...

    Σαν να είσαι άλλος άνθρωπος, και το πιο σημαντικό σαν και οι άλλοι να είναι "άλλοι" άνθρωποι...Δεν ξέρω αν το έχετε νιώσει αυτό...

    Δε μακρηγορώ άλλο...

    Υ.γ. Χρωστάω και 2 ευχαριστώ :)!
    ("Δεν έχω κανέναν περιορισμό." Λάθος αλλά δεν ήθελα να μείνω στις λέξεις-φράσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lathos..varia kouventa!! plaka kanw.. :) Einai wraio na vriskeis la8h. Allwste einai pio dhmiourgiko na anasuntheteis para na anaparageis..akomh kai sunais8hmata.
      Exeis polu dikio se auto pou les, sta taksidia akomh kai oi alloi einai "alloi" an8rwpoi.
      Se xairetw!! :)

      Διαγραφή
  5. Μαζί σου ταξίδεψα και εγώ , βάζοντας στην βαλίτσα μου , όνειρα και φαντασία.
    Μπήκα στο καράβι και γεύτηκα την αλμύρα της θάλασσας, κάθισα στο γραφικό ψαροταβερνάκι του Μπακοθανάση που βρίσκεται δίπλα στο κύμα, χαιρέτισα τον μπάρμπα- Πέτρο τον παλιό ψαρά , που τώρα συνταξιοδοτημένος κάθεται στην κουνιστή πολυθρόνα του και καπνίζει , κολύμπησα στα γαλανά νερά της θάλασσας και συνάντησα παλιούς μου φίλους...
    Σε ευχαριστώ για το ταξίδι , το είχα ανάγκη.
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Poses eikones, poses murwdies, poses geuseis, poses mousikes..an oi melwdies pou upovallei to taksidi sou gennousan lekseis autes tha htan galhnh, hremia kai authentikothta. Seuxaristw pou mas phres mazi sou sto diko sou taksidi.!
      Filia polla!

      Διαγραφή
  6. Τα πιο ωραία ταξίδια είναι αυτά που κάνεις στην ουσία της ζωής, αναζητώντας τρόπους να κάνεις τα όνειρα σου αληθινά!!
    Υπέροχο κείμενο :) Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..στην ουσία της ζωής. Κρατάω αυτό.! Για τον καθένα είναι η ουσία της ζωής είναι και μια διαφορετική αναζήτηση..τι κι αν μοιάζουν να ναι τόσο παρόμοιες οι ζωές μας;
      Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Καλό βραδάκι και σε σένα Μαρίνα!!

      Διαγραφή
  7. Η ταξιδιάρα ψυχή παρασύρει το νου και αυτός με τη σειρά του αφήνει τα μάτια να ανακαλύψουν όλα αυτά που οι άλλοι δεν βλέπουν...Ξεκλείδωστην για να'ναι κάθε μέρα ενα καινούργιο ταξιδι..!!Επιβάτης εσυ,διασκέδασε την διαδρομή.Στην πορεία θα βρείς όλα τα κρυμμένα που άφησες και περιμένουν υπομονετικά να τα ανεβάσεις στο φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο δημοτικό, ένας δάσκαλος μας έλεγε ότι όλοι μας είναι σαν να χουμε μπροστά στα μάτια μας μικρά τοσοδούλικα κουρτινάκια που δεν μας αφήνουν να δούμε την αλήθεια. Τότε έπιανα με τα χέρια μου τα μάτια μου νομίζοντας ότι θα πιάσω τα κουρτινάκια που μας έλεγε, αλλά δεν έπιανα τίποτα..κι έλεγα "μα αφού εγώ βλέπω μια χαρά". Μετά κατάλαβα πως μιλούσε για τα μάτια της ψυχής που κάνουν τον κόσμο μας να μοιάζει διαφορετικός. Με αυτά τα μάτια μπορείς να ανακαλύψεις όλους τους κρυμμένους σου θησαυρούς!
    Καλό βράδυ σου εύχομαι astazzia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο