Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Sensei...


Καθώς άκουγα μερικά από τα αγαπημένα μου τραγούδια...
στο ΣυΣωλήν... 
έπεσα πάνω σε αυτό... 
 Φυσικά και το τραγούδι είναι respect...^^)
Και με άρεσε πολύ... ^^!
Και να το λοιπόν...!
Ελπίζω να σας αρέσει όσο και σε μένα...^^! 
Enjoy...!

Προτεινόμενο κομμάτι: πιο άλλο; "Έμεινα εδώ"
"κάποτε..

μου είπαν πως οι άγγελοι είναι εκεί ψηλά στον ουρανό και μας κοιτάνε..
Όμως, κατάλαβα πως η απάντηση για το που βρίσκονται οι άγγελοι, βρίσκεται μέσα στις στιγμές που περνάω μαζί σου.

και μπορώ να πω με σιγουριά, πως οι άγγελοι ζούνε ανάμεσα μας..
όλοι έχουμε έναν άγγελο διπλα μας...όλοι...
και για εμενα είσαι εσύ...
Ευχαριστώ που μπήκες στην ζωή μου...
ευχαριστώ που με κανεις χαρούμενο...
ευχαριστώ που με αγαπάς...
ευχαριστώ που με νοιάζεσαι...
ευχαριστώ που υπάρχεις...
Κάθε στιγμή μαζί σου είναι και μία επιβεβαίωση ότι τα παιδικά όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.
Είσαι ότι πιο σημαντικό έχω, και ξέρω πως η ζωή μου χωρίς εσένα δεν μπορεί να λέγεται ζωή...
Γιατί απλά έχεις γίνει το άλλο μου μισό, γιατί μονο μαζί σου θέλω να ζω, γιατί εσύ με κανεις να ξυπνάω και να λέω πως η μέρα θα είναι όμορφη...γιατί εσύ με έχεις κάνει και μπορώ και κάνω όνειρα..
και τα όνειρα που κάνω ξύπνιος είναι πολύ πιο όμορφα από αυτά που βλέπω στον ύπνο μου..
Γιατί είσαι ο λόγος που ονειρεύομαι..Και αυτό τα κάνει να είναι όμορφα..
Και αν κάποτε,σταματήσω να κάνω όνειρα..
αν κάποτε δεν είμαστε μαζί...
θέλω να ξέρεις πως ποτε δεν θα είσαι παρελθόν...
θα είσαι όμορφη ανάμνηση..
Και αν κάποτε, αλλάξεις γνώμη, και θέλεις να είμαστε όπως πριν, να ξέρεις πως πάντα θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω..
ακόμα και χρονια να περάσουν,θα σε περιμένω..
γιατί είμαι ένας από αυτούς που πιστεύουν,πως όταν αγαπάς,αγαπάς για πάντα..
Και σε αγαπώ..
τώρα ξέρω πως μπορεί να βλέπεις το video και να μην είμαστε μαζί..ίσως έχει περάσει και ένας χρόνος από τότε που ήμασταν..
όμως,ακόμα και αν όλα τα έχεις σβήσει από την μνήμη σου,ακόμα και αν θες να μην υπήρξα ποτε,σου αφήνω το μικρότερο ενθύμιο που θα μπορούσα να σου αφήσω..
ένα ασήμαντο αλλα σημαντικό για μένα video..
Και θέλω να σου πω ευχαριστώ,που είσαι αυτή που θα μπορώ να φέρνω για παράδειγμα στα παιδιά μου στο μέλλον,όταν θα με ρωτάνε τι σημαίνει αγάπη..
Ευχαριστώ..


και αν η μοίρα τα έχει φέρει έτσι που δεν μπορώ να στο πω από κοντά,
Καληνύχτα..
Σε αγαπάω...
Πολύ.."




Κάποιο βράδυ μου χες πει πως πρέπει
να γεννήθηκα για σένα, μόνο για σένα
Και 'γω σε πήρα αγκαλιά και χάθηκα
στα μάτια σου τα μαγεμένα, τα μαγεμένα...





Τα πνευματικά δικαιώματα του τίτλου ανήκουν αποκλειστικά και μόνο στον Δήμαρχο της καρδιάς μας... από τη γνωστή και ως Nerubian-Tiny-Tower-Pro-Sensei Κώστας φάση...! ! Η ανάρτηση αυτή είχε πολλά ορθογραφικά λάθη... και πιθανόν να έχει ακόμη περισσότερα... και είναι αφιερωμένη ειδικά...^^! Σε σένα που σου αρέσουν τόσο πολύ οι αφιερώσεις... ^^! Ύστερα από παράκληση των θεατών... qq μας...!

Καληνύχτα...!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο